Jag och Wikegård

En positiv sak ikväll, förutom VM-guldet, är att jag kommer slippa se den där Wikegård sitta och ha enmansshow i rutan varje kväll. Vem i hela friden kom på idén att ge honom ett eget program? Det har faktiskt gjort att inte Medium visas lika mycket, and I want my Medium! Innehållet är ju inte direkt bättre heller, hela programmet påminner mig om en jävligt död förfest där värden ifråga (Wikegård i det här fallet) försöker peppa igång resten av gästerna och sjunga och har sig, medan alla andra bara halvsover av tristess. Ibland så skrattar jag och försöker tycka om det bara för att jag tycker det är så himla sorgligt. Hela hockey-Sverige lär ju hata honom och även om han är kass så vill han ju så himla gärna! Poor thing.
 ..fast David tycker ju iallafall om honom och det är ju snällt av honom tycker jag. När jag tänker efter så har vi nog mycket gemensamt, jag och Wikegård. Två missförstådda själar, med en gnutta narcissism och en gnutta storhetsvansinne. Det är liksom bara vi själva, och min kille förstås, som förstår charmen med oss. Poor us.
 
Och se bara där liksom! Att nu fick jag plötsligt allt att handla om mig igen. Säg mig,
låter inte det precis som något som Wikegård skulle ha gjort?! Mhm, just saying.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0