Tur att jag roar mig

Vet ni vad lustigt/äckligt. Häromdagen när jag tog mig ett bad, så hittade jag ett mörkrött hårstrå i mitt badkar. Och då ska ni veta att varken jag eller David har rött hår. Så som jag ser det så finns det bara egentligen tre naturliga förklaringar till att detta mystiska röda hårstrå. 1. David har en affär med ett redhead och har badat bakom min rygg 2. Hårstråt har legat kvar sedan min storasyster var här och badade i december 3. En rödhårig kvinna har bruitit sig in medan både jag och David har varit borta och tjuvbadat.
 
Helt ärligt så vet jag inte vad jag föredrar, men oavsett vilken av dessa alternativa som är orsaken så kände jag iallafall att det var dags för det årliga badrumstädandet. Eller så har det att göra med att jag för tillfället har en hemtenta som hänger över mina axlar och värker, som jag verkligen borde ta tag i.Som om att det inte vore nog med anledningar till att spendera lördagskvällen med att skrubba badrummet, så kommer dessutom Davids bröder på besök imorgon. Vilket dessutom betyder att jag inte köra den gamla hederliga fusktädningen som jag alltid kör, vilken innebär att jag helt enkelt skiter i allt som "en normal människa inte ser". Men nepp. Det går inte nu. För i det här fallet så snackar vi om familjen lång. Men jag tänker lite som er, "tur att hon roar sig!". 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0