Det här händer bara inte

Amen fyfan alltså. När jag äntligen började känna mig trött och gick fram för att stänga av tvn, så vad i hela motherfucking friden tror ni dyker upp i rutan?! Pong, bang: mitt framför näsan på mig. En chinchilla (ni hör ju bara på namnet liksom, ville knappt skriva det). Bara för att människorna i Dr Dolittle 4 tydligen behöver en hel liten djurarmé för att hitta en hund. Så nu kan jag inte sova. Utan här sitter jag med extrem huvudvärk. Förr i tiden så sprang jag runt och kastade av mig kläder, halvhulkandes. Nu för tiden när jag stöter på dessa hemska djur (vilket är oftare än vad man kan tro och jag ser det aldrig komma) så är det som att hela kroppen exploderar till och pang: huvudvärk. Psykosomatiskt som fan. Så denna huvudvärk håller mig vaken. Toppen. Tack, Dr Dolittle 4. Så jävla strålande. Kunde de inte bara använt sig av fluffiga små söta kaniner, som alla andra djurfilmer?! Ska göra sig så jäävla märkvärdiga.
Isabel
2013-02-16 @ 10:15:10
URL: http://isabelhysteri.blogspot.se/

Haha nä men fy! <3 Stackars dig! :( Men ändå, hahahahaha. :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0