Kvällens handarbete

Jag ägnade halva kvällen till att sy till mina nya julgardiner som ska upp i köket. För hand naturligtvis, eftersom jag varken äger eller för den delen kan hantera en symaskin. Efter det så ägnade jag resterande delen av kvällen till att sprätta upp skiten och börja om från början, eftersom jag hade sytt dem åt fel håll. För hand. Ibland är jag ju bra fabulös ändå. Men nu ska jag sova, imorrn är det första advent och i vanliga ordning lär jag upp till julkalendern. Jag lär införskaffa mig en chokladkalender dessa dar också, döm av min förvåning när jag insåg att jag hade glömt att göra det tills idag! Gudarna ska veta att jag ätit fler chokladkalendrar än vad jag har upplevt år... och månader. Kanske till och med veckor. Man kan nog kort och gott säga att chokladkalendrar byggde undertecknads underbara och välformade kropp. Nå, nu ska jag inte bli långrandig utan sluta på topp, sleep tight!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0